Her er du:
  

Når du har registrert deg som kunde kan du handle i nettapoteket ved å gjøre følgende:

 Logg deg inn med ditt brukernavn (som er din epost-adresse) og passord ved å fylle ut feltene under teksten KUNDEPÅLOGGING til høyre på skjermen

  1. Klikk på teksten Produkter i den horisontale toppmenyen
  2. Velg varer du vil kjøpe ved å bruke produktmenyen til venstre på skjermen
  3. Klikk på knappen merket Kjøp for å legge produktet du vil kjøpe i handlekurven
  4. Fortsett med punkt 3 og 4 til du har lagt alle produktene i handlekurven
  5. Fjern fra handlekurven eventuelle produkter du likevel ikke ønsker å kjøpe
  6. Start gjennomføring av betaling ved å klikke på knappen merket Neste >> i handlekurven
  7. I skjermbildet som vises klikker du på boksen med teksten Samme som fakturaadresse
  8. Velg betalingsmåte i boksen merket med teksten Betalingsmåte: Vi anbefaler at du betaler med kort og velger VISA/MasterCard, siden dette er billigere enn å velge Postoppkrav. Vil du at vi skal levere utenfor Norge, må du betale med kort. Husk også at dersom du velger Postoppkrav, men ikke avhenter varen blir du belastet postoppkravsgebyr og frakt for sendingen.
  9. Klikk på knappen merket Send >>

 

Du vil få tilsendt ordrebekreftelse til din e-postadresse

Varen

Endring av din kundeinformasjon

Dersom du endrer navn, boligadresse, telefonnummer eller e-postadresse, må du melde dette til oss, slik at vi kan oppdatere informasjonen du ga oss da du registrerte deg som kunde første gang. Du gjør dette på følgende måte:

 

I feltet merket med teksten KUNDEPÅLOGGING til høyre på skjermen din, klikker du på teksten Endre bruker.

Skriv inn endringene i de feltene som skal ha ny informasjon i skjemaet som dukker opp.

Klikk på knappen med teksten Send.

Når du ser teksten Informasjonen er lagret!, har vi mottatt din nye kundeinformasjon og du kan fortsette å handle.

 

Frakt

Dersom du betaler med kort og kjøper for mer enn 800 kr i en ordre, belaster vi ikke fraktkostnad for denne ordren.

 

Fraktmåter

 

Vi tilbyr flere fraktmåter og du velger selv mellom disse før du plasserer ordren. Fraktpris og transporttid for de ulike alternativene vises når du bestiller, slik at du nøyaktig vet hva ordrebeløpet er. Enkelte fraktmåter er kun tilgjengelige for enkelte postnummer, eller har begrensninger på vekt/volum.

 

Posten:

 

A-Prioritet brev (A-POST)

 

Servicepakke

 

Volum og vekt:

 

Volumberegning er transportbransjens måte å regne om et volum til en vekt. Du kan få en utfyllende forklaring på hvordan dette påvirker prisen på dine sendinger ved å klikke her.’

Da Postens fraktmodul ikke hensyntar tykkelse på konvolutt, har vi sett oss nødt til å legge på 10 kroner på frakten for å kompensere noe av kostnadene.

 

Vi tilbyr A-POST på forsendelser betalt med VISA eller MasterCard. A-POST som fraktmåte kan kun brukes på varer som oppfyller Postens krav til størrelse (se A-POST over), koster mindre enn 1000,- inkl. mva. og har en vekt lavere enn 2 kg.

 

Pakkesporing

 

Varene du har bestilt sendes normalt i løpet av en til tre virkedager. Transporttiden varierer avhengig av leveringsadresse og hvilken fraktmåte du velger. Sjekk ordrebekreftelsen din for nærmere detaljer. Tidspunktet du bestiller avgjør når vi kan plukke, pakke og sende din ordre. Bestiller du før kl. 9.00, kan vi normalt gjøre bestillingen din klar for forsendelse samme dag eller dagen etter.

 

Når varene er klargjort for forsendelse fra oss, sender vi en leveringsbekreftelse pr e-post og eller SMS til adressen du har oppgitt. Leveringsbekreftelsen sendes før transportøren henter varene hos oss, derfor kan det ta noen timer før pakken kan spores. For å spore forsendelsen din, kan du bruke pakkesporing.

 

Postoppkrav

 

Servicepakke med postoppkrav betyr at du får en beskjed per SMS eller email om at det er kommet pakke til deg på ditt lokale postkontor. Tjenesten er tilgjengelig på Servicepakker og Bedriftspakke Dør til Dør.

Du betaler pakken i skranken på posten når du henter den. Oppkravsgebyr (69 kroner ) kommer i tillegg til fraktkostnad. Vi anbefaler deg å betale med kort, da sparer du oppkravsgebyret og hvis pakken ikke er for stor får du den hjem i postkassen. Husk også at dersom du velger postoppkrav og ikke henter pakken på postkontoret, er du likevel ansvarlig for frakt og oppkravsgebyr som du har påført oss ved bestillingen. Dette vil bli fakturert deg.

 

Hvis en forsendelse inneholder flere kolli, betaler du oppkravsgebyret kun én gang.

 

Du kan velge ønsket varsling når du kjøper i nettbutikken vår. Du skriver SMS eller EPOST i feltet merket med teksten Kommentar: når du oppgir din leveringsadresse. Tjenesten er gratis

 

Retur  av varer

Dersom vi har sendt deg feil vare, ring kundeservice på 22089706 eller send en email til kundeservice@webpharma.no, så sender vi deg riktig vare med en frankert returkonvolutt eller ev. annen emballasje.

Det er ingen returrett på medisiner.

Ønsker du å returnere vare du har kjøpt, men likevel ikke ønsker kan du sende oss varen/varene i retur innen 14 dager fra du har mottatt varen. Vi vil kreditere kortet ditt eller refundere beløpet for varen/varene til konto som du oppgir.

Totalsum ordre
0,-
DIN SIDE
Brukernavn (e-post):
Passord:
Lagre? 
Logg inn
Registrer meg!
Glemt brukernavn/passord?
Fyrstikktorget Apotek   -   Karoline Kristiansens vei 5   -   0661 Oslo   -   Telefonnummer: 22 08 97 06   -   Epost: kundeservice@webpharma.no      
Cxense Display